پ
پ

1- در جلسه با کارشناسان محترم مؤسسه معنا، در مورد تعمیق مدل حل مسأله و پرداختن به نکاتی مانند جایگاه سنن الهی و توجه به مؤلفه‌های اسلامی-ایرانی مخاطبین صحبت شد.

2- در جلسه با جناب آقای زندوکیلی که از طرف سازمان تبلیغات مأمور تدوین محتوای دهه محرم هستند در مورد ابعاد مختلفی که در محتوا باید به آن توجه داشت و انواع مخاطبین و ظرفیت‌های مبلغین مختلف گفتگو شد.

3- در جلسه با جناب آقای شاکری که از کارشناسان روانشناسی اسلامی هستند در مورد تأثیرات محیطی و پیرامونی، نقش تغذیه و سبک زندگی و نقش دولت و حکومت نکاتی مطرح شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.