1- در جلسه با کارشناسان محترم مؤسسه معنا، در مورد تعمیق مدل حل مسأله و پرداختن به نکاتی مانند جایگاه سنن الهی و توجه به مؤلفههای اسلامی-ایرانی مخاطبین صحبت شد.
2- در جلسه با جناب آقای زندوکیلی که از طرف سازمان تبلیغات مأمور تدوین محتوای دهه محرم هستند در مورد ابعاد مختلفی که در محتوا باید به آن توجه داشت و انواع مخاطبین و ظرفیتهای مبلغین مختلف گفتگو شد.
3- در جلسه با جناب آقای شاکری که از کارشناسان روانشناسی اسلامی هستند در مورد تأثیرات محیطی و پیرامونی، نقش تغذیه و سبک زندگی و نقش دولت و حکومت نکاتی مطرح شد.
ثبت دیدگاه