جلسه چهارم ارایه تصویری مدل حل مسأله: تجویزهای راهبردی و عملیاتی
16 بهمن 1400 - 7:57
بازدید 270
9
گام تجویزهای راهبردی شامل چند مرحله است: 1) تعیین مفاد تجویزها 2) تعیین مخاطب هدف تجویز و بیان ویژگی های آن 3) تعیین اصول و سیاستهای کلی و رسیدن به گام اصلی تحقق 4) انتخاب و تعیین پلتفرم مناسب و متناسب با مفاد تجویز و مخاطب با اولویت
ارسال توسط : محمد مهدی حاجی پور
پ
پ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.