نام و نام خانوادگی طلبه | علی خادم المله | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
انتخاب سال جاری | 14012 | ||||||||||||||||
رشته تخصصی | تربیت اخلاقی | ||||||||||||||||
گروه تخصصی | فقه راهبردی | ||||||||||||||||
3. پژوهش | توسط طلاب یا معاون آموزش و پژوهش تکمیل شود | ||||||||||||||||
3.1 پایان نامه | |||||||||||||||||
پایان نامه دارید؟ | دارم | ||||||||||||||||
تعیین سطح پایان نامه | سطح 3 | ||||||||||||||||
عنوان پایان نامه | آثار تربیتی شکرگذاری | ||||||||||||||||
نام استاد راهنما | استاد فدائی | ||||||||||||||||
در کدام مرحله می باشد | 0 | ||||||||||||||||
توضیحات (پایان نامه) | یکبار موضوع رد شده و ناامید شده لذا موضوع را تغییر داده به این | ||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته (پایان نامه) | |||||||||||||||||
حیطه پایان نامه (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه پایان نامه (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||||||
حیطه پایان نامه (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه پایان نامه (منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
ارشد یا دکترای دانشگاهی متناسب با حوزه؟ | خیر | ||||||||||||||||
عنوان پایان نامه ارشد و یا دکترا | |||||||||||||||||
کدام دانشگاه؟ | |||||||||||||||||
تمایل به تطبیق پایان نامه دانشگاه در حوزه را دارید؟ | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به پایان نامه | |||||||||||||||||
3.2 مقاله | |||||||||||||||||
مقاله دارید؟ | ندارم | ||||||||||||||||
چند مقاله در این سال دارید؟ | |||||||||||||||||
3.2.1 مقاله اول | |||||||||||||||||
عنوان مقاله 1 | |||||||||||||||||
کدام نوع مقاله 1 ؟ | |||||||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 1 | |||||||||||||||||
محل چاپ مقاله 1 | |||||||||||||||||
توضیحات 1 | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 1 | |||||||||||||||||
حیطه مقاله (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه مقاله (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||||||
حیطه مقاله (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه مقاله (منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 1 | |||||||||||||||||
3.2.2 مقاله دوم | |||||||||||||||||
عنوان مقاله 2 | |||||||||||||||||
کدام نوع مقاله 2 ؟ | |||||||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 2 | |||||||||||||||||
محل چاپ مقاله 2 | |||||||||||||||||
توضیحات 2 | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 2 | |||||||||||||||||
حیطه مقاله 2 (نهادها) | |||||||||||||||||
حیطه مقاله2 (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||||||
حیطه مقاله2 (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه مقاله 2(منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 2 | |||||||||||||||||
3.2.3 مقاله سوم | |||||||||||||||||
عنوان مقاله 3 | |||||||||||||||||
کدام نوع مقاله 3 ؟ | |||||||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 3 | |||||||||||||||||
محل چاپ مقاله 3 | |||||||||||||||||
توضیحات 3 | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 3 | |||||||||||||||||
حیطه مقاله 3(نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه مقاله3 (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||||||
حیطه مقاله3 (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه مقاله 3 (منابع) | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 3 | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
3.3 کتاب | |||||||||||||||||
کتاب دارید؟ | دارم | ||||||||||||||||
عنوان کتاب | طرح تحول راهبردی جمعیت بر مبنای آموزههای دینی | ||||||||||||||||
کدام نوع کتاب؟ | 4 | ||||||||||||||||
وضعیت نشر کتاب | 2 | ||||||||||||||||
توضیحات (کتاب) | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته | |||||||||||||||||
حیطه کتاب (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه کتاب (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||||||
حیطه کتاب (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه کتاب (منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به کتاب | |||||||||||||||||
امتیاز کتاب (مدیریتی) | 6 | ||||||||||||||||
3.4 نشست و کارگاه | |||||||||||||||||
نشست و کارگاه ؟ | ندارم | ||||||||||||||||
چند نشست یا کارگاه؟ | |||||||||||||||||
3.4.1 نشست 1 | |||||||||||||||||
نوع نشست؟ | |||||||||||||||||
عنوان نشست | |||||||||||||||||
محل برگزاری | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در یک ترم | |||||||||||||||||
حیطه نشست (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه نشست (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||||||
حیطه نشست (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه نشست (منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به نشست و کارگاه | |||||||||||||||||
3.4.2 نشست 2 | |||||||||||||||||
نوع نشست2؟ | |||||||||||||||||
عنوان نشست2 | |||||||||||||||||
محل برگزاری 2 | |||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در یک ترم2 | |||||||||||||||||
حیطه نشست (نهادها)2 | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه نشست (رشته ها)2 | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||||||
حیطه نشست (مسائل)2 | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه نشست (منابع)2 | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به نشست و کارگاه | |||||||||||||||||
امتیاز نشست (مدیریتی) | |||||||||||||||||
3.5 طرح علمی | |||||||||||||||||
نوع حضور در طرح علمی؟ | 3 | ||||||||||||||||
طرح علمی ؟ | دارم | ||||||||||||||||
عنوان طرح علمی | مشاورهی جامع چندبعدی | ||||||||||||||||
حامی طرح علمی | موسسه ایمان ماندگار | ||||||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته (طرح علمی) | 10 | ||||||||||||||||
توضیحات (طرح علمی) | مشاورهی جامع چندبعدی | ||||||||||||||||
حیطه طرح علمی (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه طرح علمی (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||||||
حیطه طرح علمی (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه طرح علمی (منابع) | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به طرح علمی | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
3.6 مساله واقعی ناظر به میدان (پروژه) | |||||||||||||||||
مسأله واقعی ناظر به میدان ؟ | دارم | ||||||||||||||||
نوع مساله ؟ | 5 | ||||||||||||||||
عنوان مسأله | گامهای تحول راهبردی جمعیت و مشاورهی جامع چندبعدی | ||||||||||||||||
کارفرمای مساله | وزارت کشور و بنیاد ملی نخبگان | ||||||||||||||||
توضیحات | دو پروژه | ||||||||||||||||
حیطه مساله (نهادها) | |||||||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||||||
حیطه مساله (رشته ها) | |||||||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||||||
حیطه مساله (مسائل) | |||||||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||||||
حیطه مساله (منابع) | |||||||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به مساله | |||||||||||||||||
3.7 ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی | |||||||||||||||||
پژوهش مرتبط با ابعاد علمی و عملیاتی ؟ | هست | ||||||||||||||||
نوع ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی؟ | 3 | ||||||||||||||||
عنوان علمی | تربیت اخلاقی و مشاوره چندبعدی | ||||||||||||||||
عنوان عملیاتی | مشاوره چندبعدی - گامهای تحول اجتماعی و بحث مشاورهی اسلامی(ماهی حدود 30 ساعت) | ||||||||||||||||
3.8 کار گروهی | |||||||||||||||||
کار گروهی ؟ | دارم | ||||||||||||||||
نوع نقش آفرینی در کار گروهی؟ | 2 | ||||||||||||||||
عنوان | مشاوره چندبعدی و گامهای تحول اجتماعی و بحث مشاورهی اسلامی(ماهی حدود 30 ساعت) | ||||||||||||||||
اعضای گروه |
| ||||||||||||||||
3.9 دوره های پژوهشی ناظر به کسب مهارت پژوهشی | |||||||||||||||||
مهارت های پژوهشی ؟ | دارم | ||||||||||||||||
نحوه مشارکت در دوره مهارت پژوهشی؟ | 3 | ||||||||||||||||
عنوان | حدود 500 ساعت دورههای مشاورهی اسلامی - اساتید شاخص: فاطمی راد و عموغلامی و استاد رحیمی | ||||||||||||||||
بارگزاری مربوط به مهارت ها | |||||||||||||||||
برنامه پژوهشی برای نیم سال آینده؟ | مشاورهی جامع چندبعدی - پایاننامه - گامهای تحول اجتماعی و بحث مشاورهی اسلامی(ماهی حدود 30 ساعت) - مکتب سلوکی علامه حسنزاده ارائه به استاد و یکی مدل سلوکی مکتب نجف ارائه استاد عالمزاده - در ترم برنامهی جامع تهذیبی حوزه - ترم گذشته: بررسی اندیشه تربیتی علامه مصباح ارائه به استاد درودی و طلاب سطح چهار تربیت اخلاقی | ||||||||||||||||
تعداد ساعت کار پژوهشی (مدیریتی) | 0 | ||||||||||||||||
امتیاز پایان نامه (مدیریتی) | 0 | ||||||||||||||||
امتیاز مقاله (مدیریتی) | |||||||||||||||||
امتیاز کتاب (مدیریتی) | 6 | ||||||||||||||||
امتیاز نشست (مدیریتی) | |||||||||||||||||
امتیاز طرح علمی (مدیریتی) | 3 | ||||||||||||||||
امتیاز ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی (مدیریتی) | |||||||||||||||||
امتیاز مساله واقعی ناظر به میدان (مدیریتی) | 3 | ||||||||||||||||
امتیاز کار گروهی (مدیریتی) | 2 | ||||||||||||||||
امتیاز مهارت پژوهشی (مدیریتی) | 3 | ||||||||||||||||
ضریب امتیاز وقت گذاری | 0 | ||||||||||||||||
تجمیع امتیازات پژوهش (مدیریتی) | 17 |
برگشتن به عقب نام و نام خانوادگی طلبهعلی خادم الملهانتخاب سال جاری14012رشته تخصصیتربیت اخلاقیگروه تخصصیفقه راهبردی3. پژوهشتوسط طلاب یا معاون آموزش و پژوهش تکمیل شود3.1 پایان نامهپایان نامه دارید؟دارمتعیین سطح پایان نامهسطح 3عنوان پایان نامهآثار تربیتی شکرگذارینام استاد راهنمااستاد فدائیدر کدام مرحله می باشد0توضیحات (پایان نامه)یکبار موضوع رد شده و ناامید شده لذا موضوع را […]
ثبت دیدگاه