نام و نام خانوادگی طلبه | صدرا بهرامی | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
انتخاب سال جاری | 14012 | ||||||||||||
رشته تخصصی | تربیت اخلاقی | ||||||||||||
گروه تخصصی | فقه راهبردی | ||||||||||||
3. پژوهش | توسط طلاب یا معاون آموزش و پژوهش تکمیل شود | ||||||||||||
3.1 پایان نامه | |||||||||||||
پایان نامه دارید؟ | دارم | ||||||||||||
تعیین سطح پایان نامه | سطح 3 | ||||||||||||
عنوان پایان نامه | تأثیر سنت محوضت بر رفتار اجتماعی | ||||||||||||
نام استاد راهنما | حجت الاسلام و المسلمین عابدینی | ||||||||||||
در کدام مرحله می باشد | 6 | ||||||||||||
توضیحات (پایان نامه) | کلا بیست ساعت تا پایان | ||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته (پایان نامه) | |||||||||||||
حیطه پایان نامه (نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه پایان نامه (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||
حیطه پایان نامه (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه پایان نامه (منابع) | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
ارشد یا دکترای دانشگاهی متناسب با حوزه؟ | بله | ||||||||||||
عنوان پایان نامه ارشد و یا دکترا | اولویتبندی نیازهای روستائیان در بحث آی تی تی روستایی | ||||||||||||
کدام دانشگاه؟ | علم و صنعت | ||||||||||||
تمایل به تطبیق پایان نامه دانشگاه در حوزه را دارید؟ | خیر | ||||||||||||
بارگزاری مربوط به پایان نامه | |||||||||||||
3.2 مقاله | |||||||||||||
مقاله دارید؟ | ندارم | ||||||||||||
چند مقاله در این سال دارید؟ | |||||||||||||
3.2.1 مقاله اول | |||||||||||||
عنوان مقاله 1 | |||||||||||||
کدام نوع مقاله 1 ؟ | |||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 1 | |||||||||||||
محل چاپ مقاله 1 | |||||||||||||
توضیحات 1 | |||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 1 | |||||||||||||
حیطه مقاله (نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه مقاله (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||
حیطه مقاله (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه مقاله (منابع) | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 1 | |||||||||||||
3.2.2 مقاله دوم | |||||||||||||
عنوان مقاله 2 | |||||||||||||
کدام نوع مقاله 2 ؟ | |||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 2 | |||||||||||||
محل چاپ مقاله 2 | |||||||||||||
توضیحات 2 | |||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 2 | |||||||||||||
حیطه مقاله 2 (نهادها) | |||||||||||||
حیطه مقاله2 (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||
حیطه مقاله2 (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه مقاله 2(منابع) | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 2 | |||||||||||||
3.2.3 مقاله سوم | |||||||||||||
عنوان مقاله 3 | |||||||||||||
کدام نوع مقاله 3 ؟ | |||||||||||||
وضعیت نشر مقاله 3 | |||||||||||||
محل چاپ مقاله 3 | |||||||||||||
توضیحات 3 | |||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته 3 | |||||||||||||
حیطه مقاله 3(نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه مقاله3 (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||
حیطه مقاله3 (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه مقاله 3 (منابع) | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به مقاله 3 | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
3.3 کتاب | |||||||||||||
کتاب دارید؟ | دارم | ||||||||||||
عنوان کتاب | طرح تحول راهبردی جمعیت بر مبنای آموزههای دینی | ||||||||||||
کدام نوع کتاب؟ | 5 | ||||||||||||
وضعیت نشر کتاب | 2 | ||||||||||||
توضیحات (کتاب) | |||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته | |||||||||||||
حیطه کتاب (نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه کتاب (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته ها | |||||||||||||
حیطه کتاب (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه کتاب (منابع) | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به کتاب | |||||||||||||
امتیاز کتاب (مدیریتی) | 7 | ||||||||||||
3.4 نشست و کارگاه | |||||||||||||
نشست و کارگاه ؟ | دارم | ||||||||||||
چند نشست یا کارگاه؟ | 2 | ||||||||||||
3.4.1 نشست 1 | |||||||||||||
نوع نشست؟ | 5 | ||||||||||||
عنوان نشست | هشیارسازی بحران جمعیت | ||||||||||||
محل برگزاری | اکثرا تهران - قم هم داشتند - مشهد هم ارائه داده است | ||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در یک ترم | 50 | ||||||||||||
حیطه نشست (نهادها) |
| ||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه نشست (رشته ها) |
| ||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | بحران جمعیت | ||||||||||||
حیطه نشست (مسائل) |
| ||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | بحران جمعیّت در ایران | ||||||||||||
حیطه نشست (منابع) |
| ||||||||||||
سایر منابع | مصاحبه و آمار | ||||||||||||
بارگزاری مربوط به نشست و کارگاه | |||||||||||||
3.4.2 نشست 2 | |||||||||||||
نوع نشست2؟ | 5 | ||||||||||||
عنوان نشست2 | تبیین طرح تحول راهبردی جمعیت | ||||||||||||
محل برگزاری 2 | اکثرا تهران - قم هم داشتند - مشهد هم ارائه داده است | ||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در یک ترم2 | 50 | ||||||||||||
حیطه نشست (نهادها)2 |
| ||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه نشست (رشته ها)2 |
| ||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | تحول و رشد جمعیّت | ||||||||||||
حیطه نشست (مسائل)2 |
| ||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه نشست (منابع)2 |
| ||||||||||||
سایر منابع | مصاحبه و آمار | ||||||||||||
بارگزاری مربوط به نشست و کارگاه | |||||||||||||
امتیاز نشست (مدیریتی) | 10 | ||||||||||||
3.5 طرح علمی | |||||||||||||
نوع حضور در طرح علمی؟ | 4 | ||||||||||||
طرح علمی ؟ | دارم | ||||||||||||
عنوان طرح علمی | طراحی و اجرای اتاق رصد وضعیت خانواده و جمعیت وزارت کشور | ||||||||||||
حامی طرح علمی | |||||||||||||
تعداد ساعت وقت گذاری در هفته (طرح علمی) | |||||||||||||
توضیحات (طرح علمی) | خانواده، جمعیت و فرزندآوری | ||||||||||||
حیطه طرح علمی (نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه طرح علمی (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||
حیطه طرح علمی (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه طرح علمی (منابع) | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به طرح علمی | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
3.6 مساله واقعی ناظر به میدان (پروژه) | |||||||||||||
مسأله واقعی ناظر به میدان ؟ | دارم | ||||||||||||
نوع مساله ؟ | 5 | ||||||||||||
عنوان مسأله | طرح تحول راهبردی جمعیت و فرزندآوری و طراحی و اجرای اتاق رصد وضعیت خانواده و جمعیت وزارت کشور | ||||||||||||
کارفرمای مساله | وزارت کشور | ||||||||||||
توضیحات | |||||||||||||
حیطه مساله (نهادها) | |||||||||||||
عنوان نهاد | |||||||||||||
حیطه مساله (رشته ها) | |||||||||||||
عنوان و توضیح رشته | |||||||||||||
حیطه مساله (مسائل) | |||||||||||||
عنوان جزئی مسئله | |||||||||||||
حیطه مساله (منابع) | |||||||||||||
سایر منابع | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به مساله | |||||||||||||
3.7 ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی | |||||||||||||
پژوهش مرتبط با ابعاد علمی و عملیاتی ؟ | هست | ||||||||||||
نوع ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی؟ | 3 | ||||||||||||
عنوان علمی | طرح تحول راهبردی جمعیت و فرزندآوری و تربیت اخلاقی | ||||||||||||
عنوان عملیاتی | طراحی و اجرای اتاق رصد وضعیت خانواده و جمعیت وزارت کشور | ||||||||||||
3.8 کار گروهی | |||||||||||||
کار گروهی ؟ | دارم | ||||||||||||
نوع نقش آفرینی در کار گروهی؟ | 5 | ||||||||||||
عنوان | طراحی و اجرای اتاق رصد وضعیت خانواده و جمعیت وزارت کشور و طرح تحول راهبردی جمعیت و فرزندآوری | ||||||||||||
اعضای گروه |
| ||||||||||||
3.9 دوره های پژوهشی ناظر به کسب مهارت پژوهشی | |||||||||||||
مهارت های پژوهشی ؟ | دارم | ||||||||||||
نحوه مشارکت در دوره مهارت پژوهشی؟ | 5 | ||||||||||||
عنوان | |||||||||||||
بارگزاری مربوط به مهارت ها | |||||||||||||
برنامه پژوهشی برای نیم سال آینده؟ | پایاننامه سطح سه و مدل تحول اجتماعی و مدل خانوادهی مطلوب | ||||||||||||
تعداد ساعت کار پژوهشی (مدیریتی) | 0 | ||||||||||||
امتیاز پایان نامه (مدیریتی) | 6 | ||||||||||||
امتیاز مقاله (مدیریتی) | |||||||||||||
امتیاز کتاب (مدیریتی) | 7 | ||||||||||||
امتیاز نشست (مدیریتی) | 10 | ||||||||||||
امتیاز طرح علمی (مدیریتی) | 4 | ||||||||||||
امتیاز ارتباط با ابعاد علمی و عملیاتی (مدیریتی) | |||||||||||||
امتیاز مساله واقعی ناظر به میدان (مدیریتی) | 3 | ||||||||||||
امتیاز کار گروهی (مدیریتی) | 5 | ||||||||||||
امتیاز مهارت پژوهشی (مدیریتی) | 5 | ||||||||||||
ضریب امتیاز وقت گذاری | 0 | ||||||||||||
تجمیع امتیازات پژوهش (مدیریتی) | 40 |
برگشتن به عقب نام و نام خانوادگی طلبهصدرا بهرامیانتخاب سال جاری14012رشته تخصصیتربیت اخلاقیگروه تخصصیفقه راهبردی3. پژوهشتوسط طلاب یا معاون آموزش و پژوهش تکمیل شود3.1 پایان نامهپایان نامه دارید؟دارمتعیین سطح پایان نامهسطح 3عنوان پایان نامهتأثیر سنت محوضت بر رفتار اجتماعینام استاد راهنماحجت الاسلام و المسلمین عابدینیدر کدام مرحله می باشد6توضیحات (پایان نامه)کلا بیست ساعت تا پایانتعداد […]
ثبت دیدگاه